Reklamacja towaru

Reklamacja towaru

Okres gwarancji wynosi co najmniej 24 miesiące. Reklamować można tylko produkty zakupione i opłacone w sklepie internetowym wantee.pl.

Okres gwarancji zaczyna biec od momentu odbioru towaru przez kupującego. Kupujący zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji niezwłocznie i zaprzestania używania towaru, na którym wykryto wadę.

Kupujący ma prawo do reklamacji u sprzedawcy tylko w przypadku wad, które zostały spowodowane przez producenta, dostawcę lub sprzedawcę. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia towaru przy odbiorze. Klient ma prawo do bezpłatnej naprawy wady w okresie gwarancyjnym. Procedura reklamacyjna rozpoczyna się od dnia otrzymania wypełnionego formularza reklamacyjnego i dostarczenia reklamowanego towaru.

Procedura reklamacyjna:

  1. Wyślij do nas e-mail z prośbą o reklamację.
  2. Prześlij towar na adres (nie wysyłaj towaru za pobraniem): 191tech s.r.o. Strojárenská 1 040 01 Košice
  3. Po otrzymaniu reklamacji wyślemy Ci informację o jej przyjęciu.
  4. Rozpatrzenie reklamacji nie może trwać dłużej niż 30 dni. Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie.
  5. W przypadku wady, którą można usunąć, reklamacja zostaje zakończona po dostarczeniu nowego/naprawionego towaru.
  6. W przypadku wady nieusuwalnej, reklamacja zostaje zakończona przez zwrot ceny zakupu towaru, wymianę towaru na towar o tych samych lub lepszych parametrach technicznych, lub udzielenie odpowiedniej zniżki po zgodzie kupującego.

Zwrot i wymiana towaru W przypadku sprzedaży towaru przez internet lub sprzedaży wysyłkowej, konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru (zgodnie z ustawą nr 102/2014 Z.z. o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza siedzibą sprzedawcy, w brzmieniu późniejszych zmian).

Bez problemu wymienimy rozmiar. Ważne jest, aby towar został dostarczony na nasz adres w tym terminie. Towar nie może być używany, uszkodzony, musi być kompletny i posiadać dowód zakupu.

Prześlij towar na nasz adres pocztowy:
191tech s.r.o.
Strojárenská 1
040 01 Košice

Po otrzymaniu towaru do zwrotu, zwrócimy pieniądze na konto wskazane w liście o odstąpieniu od umowy, najpóźniej w ciągu 15 dni roboczych. Ten termin jest określony przez prawo. Zwykle zwracamy pieniądze w ciągu 7 dni roboczych. W przypadku opóźnienia prosimy o kontakt, abyśmy mogli to naprawić.